EUCS Garance hlášení pojistné události

autor: | Konzultant, Produkty

Jak zajistit pro klienta nejvyšší možnou kvalitu služby?

1) Klient dostane nejlepší pojišťovnu podle jeho aktuální situace v rodině (splněná K.O. Kritéria)

2) Poradce nastaví pojistné částky tak, aby byl zachován životní standard klienta (smlouva ušitá na míru)

3) EUCS garantuje maximální plnění z pojistných podmínek dané pojišťovny.

Více informací na

https://www.eucs.cz/

RODINNÁ GARANCE

Proč je zajímavá?

Firma EUCS pomůže získat více peněz z pojistné události. 

Zastupuje tě 60 řešitelů pojistných událostí. Každý je specialista ve své oblasti (auto, kamiony, nemovitosti, zemědělská půda, …). 

Celkem hlásí 200-300 pojistných událostí za měsíc.

Celkem 91mld za rok 2020 bylo na pojistném trhu vyplaceno klientům – kolik by ještě mohlo být vyplaceno? 🙂

Jaký je průběh spolupráce?

Klient oznámí EUCS, co se stalo za škodu. To znamená, že jim popíše nastalou situaci. Následně EUCS nahlásí za klienta pojistnou událost a zastupuje ho v komunikaci s pojišťovnou. 

 

Co plní?

Na rodné číslo založené životní pojištění, úrazové pojištění, havarijní pojištění, povinné pojištění, pojištění nemovitosti a pojištění domácnosti.

Pojištění odpovědnosti pomáhá EUCS s likvidací, kde má podílovou odměnu 5-10%.

 

Provize

300,- Kč za jednu smlouvu, provize je opakovatelná každý rok.

Provize pro firmu je 10% z ročního pojistného. 

Kolik stojí služba?

EUCS garance. Klienta dovede do EUCS konzultant, cena je 149,- Kč měsíčně.

EUCS garance. Klient si založí produkt sám přes internet, cena je 199,- Kč měsíčně.

EUCS garance. Cena pro poradce, jako benefit, je zvýhodněná na 120,- Kč měsíčně. 

Klient si zvolí službu na jednu smlouvu, cena je 49,- Kč za jednu smlouvu. 

Jak se hlásí pojistná událost?

 

Příklad z praxe:

Cena zahrnuje: 
– kompletní outsourcing pojistných událostí
– cokoliv se Vám z nám zaslaných smluv stane (ve vašem případě flotila) hlásíte nám nikoliv do pojišťovny
– máte několik možností, jak případy hlásit (www.eucs.czpodnikatele@eucs.cz, infolinka) uživatelsky nejpříjemnější je hlásit přes webovky (trvá to cca 30 vteřin) můžeme Vám to ukázat vzdáleně 🙂 
– pojistné smlouvy (kopie) máme u sebe, plnou moc a smlouvu o garanci také, proto můžeme ihned hlásit případ
– 90% chyb se stane právě při hlášení a proto ho děláme za Vás, načteme pojistné podmínky a Vaše slova právně upravíme 
– naše služba dohlíží na férovost trhu, kdy není akceptovatelné, aby Vám poradce např. správně nastavil pojistné smlouvy, Vy je řádně platil a pojišťovna Vám v průměru plnila 47% – to je další důvod, proč jsme tady 
– na trhu nemáme konkurenci (podobný produkt nenajedete, porovnává se mylně s produktem od DAS, kdy Vás DAS sice zastoupí při sporu, ale nenahlásí za Vás a proto může spor být už prohraný)
 
Proces: 
– je popsán výše, ale nabízíme projití společně po telefonu 
– můžeme dodat asistenční karty pro řidiče
Hlavní hodnoty: 
– šetření času 
– dodání odbornosti (60ti členný tým v zádech)
Úspěchy: 
– 300 případů měsíčně vyřešených 
– vymoženo cca 700 mio 
– dlouholetá historie (10 let) 
– 1760 sporů z toho prohraných máme 7 

Kontaktní osoba

Richard Janček

778 982 038