Jak zajistit pro klienta nejvyšší možnou kvalitu služby?
1) Klient dostane nejlepší pojišťovnu podle jeho aktuální situace v rodině (splněná K.O. Kritéria)
2) Poradce nastaví pojistné částky tak, aby byl zachován životní standard klienta (smlouva ušitá na míru)
3) EUCS garantuje maximální plnění z pojistných podmínek dané pojišťovny.
Více informací na
https://www.eucs.cz/
RODINNÁ GARANCE
Proč je zajímavá?
Firma EUCS pomůže získat více peněz z pojistné události.
Zastupuje tě 60 řešitelů pojistných událostí. Každý je specialista ve své oblasti (auto, kamiony, nemovitosti, zemědělská půda, …).
Celkem hlásí 200-300 pojistných událostí za měsíc.
Celkem 91mld za rok 2020 bylo na pojistném trhu vyplaceno klientům – kolik by ještě mohlo být vyplaceno? 🙂
Jaký je průběh spolupráce?
Klient oznámí EUCS, co se stalo za škodu. To znamená, že jim popíše nastalou situaci. Následně EUCS nahlásí za klienta pojistnou událost a zastupuje ho v komunikaci s pojišťovnou.
Co plní?
Na rodné číslo založené životní pojištění, úrazové pojištění, havarijní pojištění, povinné pojištění, pojištění nemovitosti a pojištění domácnosti.
Pojištění odpovědnosti pomáhá EUCS s likvidací, kde má podílovou odměnu 5-10%.
Provize
300,- Kč za jednu smlouvu, provize je opakovatelná každý rok.
Provize pro firmu je 10% z ročního pojistného.
Kolik stojí služba?
EUCS garance. Klienta dovede do EUCS konzultant, cena je 149,- Kč měsíčně.
EUCS garance. Klient si založí produkt sám přes internet, cena je 199,- Kč měsíčně.
EUCS garance. Cena pro poradce, jako benefit, je zvýhodněná na 120,- Kč měsíčně.
Klient si zvolí službu na jednu smlouvu, cena je 49,- Kč za jednu smlouvu.
Jak se hlásí pojistná událost?
Příklad z praxe:
Kontaktní osoba
Richard Janček
778 982 038