Vedení stávajících kolegů
BÝT VZOREM
neměli bychom zapomínat na to, proč s námi naši kolegové jsou, je to z velké části taky z toho důvodu, že jste jim vzorem, že je motivujete, že jste sami něco dokázali a že i Vy samy jste skvělým finančním poradcem, takže nezapomínejte pracovat také hlavně na sobě☺
TECHNICKÉ VĚCI
na začátku bychom měli našemu kolegovi pomoct se všemi certifikacemi, aby se co nejdříve osamostatnil a nebyl na nás závislý, jelikož by za sebou měl mít už adaptaci a základní znalosti, doporučuji rychloměsíc
– každý týden si udělat jednu certifikační zkoušku (penze, pojistky, úvěry, investice)
manažer by zde měl vystupovat jako podpora a motivace, aby se zkoušky co v nejkratším termínu zvládli
– nasdílení kontaktů a propojení (bankéři, odhadci, KAMové)
– nastavit systém práce: hlídání produkce, seznam klientů, úkoly (CRM/asana apod.), podklady ke klientům (drive, cloud apod.), jednoduše, mít ve všem přehled
FINANČNÍ PLÁN
jako každý náš klient, tak i my jako finanční poradci bychom měli mít svůj finanční plán, je dobré, aby si ho udělal i náš nový kolega, budeme mít přehled o jeho výdajích a příjmech a budeme s ním moci nastavit i plán produkce, aby byl ve finanční pohodě, tento finanční plán, bychom měli aktualizovat minimálně jednou za rok
KONTROLA
svého kolegu bychom měli minimálně v prvním půl roku kontrolovat, zda dodržuje dané úkoly, doporučuji dělat tyhle kontroly minimálně jednou týdně
NÁSLEDNÉ VZDĚLÁVÁNÍ
trh a podmínky se mění velmi rychle, proto je potřeba být vždy v obraze a školit se pravidelně, aby měl člověk přehled, tohle bychom měli doporučit i našim kolegům a dbát na to, aby se pravidelně vzdělávali.
Sama centrála nabízí mnoho školení, které najdeme v CRM v událostech (vložit printscreen), na začátku určitě doporučuji jedno školení týdně.
později TITUL EFA, EFP
OSOBNÍ ROZVOJ, BUSINESS PLÁN
naší hlavní přidanou hodnotou by mělo být hlavně osobně rozvíjet našeho kolegu, najít vhodný work – life balance a brát ho jako našeho business partnera, hledat další vhodné pracovní možnosti a příležitosti, různé spolupráce/tipaře, zdroj příjmů, budování pasivního příjmů, sezení jednou/dvakrát měsíčně, udělat si plán a hlídat ho proklik na work – life balance
ROČNÍ VYHODNOCENÍ
je potřeba s kolegou sledovat jeho růst, jak se za rok posunul, když uvidí reálné výsledky bude ho to motivovat. (nějaký formulář a odkaz na něj)