Důležité je také odpovědět si na otázky, jaké tam mohou být překážky ve spolupráci.
Pravdou je, že mezi makléřem a poradcem by měla vzniknout osobní pouto na které se váže důvěra, že jeden druhému nezkazí pověst, či neodradí klienta od další spolupráce.
Z praxe víme, že k této situaci zatím žádný případ z naši spolupráce nevedl, naopak byla vždy klienty naše spolupráce hodnocena kladně a to jak ve smyslu po doporučení realitního makléře, tak i finančního poradce, kdy je však vždy velmi důležité pravidelně společně komunikovat, tak aby jak poradce, tak makléř věděli v jakém stavu je jednotlivý obchod a dokázali před klientem vystupovat jako partneři, kteří věci rozumějí a vzájemně spolupracují. Vyhnout se tak obavám, že dojde ke ztrátě důvěry nebo reputace jak jednoho tak druhého.
V případě, že dochází k negativní referenci, je třeba se takovéto spolupráci vyvarovat.