JAK ZÍSKAT TIP PRO PORADCE?
Sednout si s finančním poradcem a nechat si představit a vysvětlit službu finančního poradenství. Makléř musí pochopit užitky a přidanou hodnotu pro sebe jako pro našeho klienta.
Na co dál by mohli klienti makléře slyšet:
1. Analýza produktů ZDARMA
– Zda jsou nějaké produkty špatně nastavené
– Zda nejsou podpojištěné
– Zda se neplatí zbytečně moc za povinné ručení
– Zda se neplatí zbytečně životní pojištění
2. Obchodní sleva 40% na pojištění nemovitosti
– makléř dá info klientů, že jim díky spolupráci exkluzivně vyjednat to a to… Emailing, instagram, osobně na schůzkách
3. Obrovské množství zkušeností
– pravděpodobně už to řešili a víme, co by to mohlo zkomplikovat/urychlit.
4. Důvěra
– klient má důvěru, že se svěřil do rukou profesionálů, kteří vědí, co dělají
5. “VŠE” pod jednou střechou
– podpis hypotéky, KS, AU, ověření na jednom místě…atd.
6. Partnerství
– finanční poradce vždy stojí na vaší straně a snaží se za klienty bojovat u institucí
Vždy se ale najdou klienti, kteří budou mít námitky a budou přesvědčení, že sami se o to postarají stejně nejlépe.