Je velmi důležité uvědomit si přidanou hodnotu práce realitních makléře u svých klientů, jelikož navázáním spolupráce vzniká možnost synergie, které přináší jak stávajícím klientům, tak novým klientů podstatné rozšíření nabídky služeb finančního poradce v rámci realitního poradenství, které se neskládá jenom z prodeje a pronájmu nemovitostí, ale i například:
– oceňování nemovitostí, které klient získá v rámci spolupráce zdarma
– pojištění nemovitotstí
– převody energií, nabídka nejvýhodnějších podmínek energií
– podpora na reality se specializující advokátní kanceláře
– služby architektů spolupracujících s makléři
V neposlední řadě je důležité poradenství, kdy lze s makléřem promyslet jestli je pro klienta lepší nemovitost prodat, pronajmout či užívat k bydlení. Taktéž je důležitá možnost poradenství pro klienty, kdy projeví zájem o koupi nemovitosti z veřejné nabídky ohledně korekce ceny a kontroly kvality dané nemovitosti jak makléřem, tak i s možností návštěvy spolupracujícím stavařem.
U každého klienta vyhledat příležitost na TIP PRODEJ – Nastavit si v hlavě alarm na obchod!!!
TIPY NA PODPORU PRODEJE REALITNÍHO MAKLÉŘE
1. KUPNÍ SMLOUVA – VÍTE, ŽE JE NAPADNUTELNÁ – Legal systém. Naši realitní makléři k práci využívají nejmodernější systém práce se smlouvami – Legal systém, který je přímo napojený na katastrální úřad a odbourává chybovost a zároveň kontroluje případnou napadnutelnost smluv, které jsou v dnešní době velmi složité.
2. ADVOKÁTNÍ ÚSCHOVA – peníze klientů jsou vždy ukládány (pokud není výjimka, kdy jsou u notáře nebo v bance) v renomované advokátní kanceláři, která je mnohonásobně výš pojištěna proti zpronevěření uložených peněz a hlavně je prověřena dlouholetou spoluprací. Standardem jsou pak rychlé služby, kdy zajištění smluvní dokumentace je zasíláno v rámci 1-3 dnů.
3. TECHNICKÁ SPRÁVA NEMOVITOSTI – makléři jsou schopni zajistit technickou správu nemovitosti, která může v mnoha případech být velmi důležitou přílohou kupních smluv. V případě složitých případů umíme tuto službu zařídit s pomocí spolupracujících kolegů.
4. HOME STAGING – stejně jako kompletní příprava nemovitosti k prodeji, či pronájmu je zcela zásadní částí práce realitního makléře. U všech zakázek naší firmy přistupujeme k tomuto kroku s maximální péčí, kdy pracujeme s využitím vizualizací a nejen to, využíváme samozřejmě profesionálního fotografa, ale i kameramana. Všechny zakázky jsou prezentovány, kromě standardních prodejních kanálů i na všech sociálních sítích FB, IG, TikTok. V této oblasti se považujeme za leadery na celém trhu.
5. PENB – Díky spolupráci s certifikovaným partnerem dokážeme klientům velmi rychle a při navázání spolupráce buď zdarma, či za výborných finančních podmínek nabídnout vypracování průkazu energetické náročnosti budovy. Ten musí, dle novely zákona o hospodaření s energií (č. 406/2000 Sb.) s platností od 1.7.2013, mít každý, kdo má zájem prodat nebo pronajmout svou nemovitost. Při prezentaci a následně při prohlídce je povinen předložit průkaz energetické náročnosti budovy. Je na prodávajícím, zda bude nemovitost prodávat ve třídě G nebo si nechá zpracovat energetický štítek a v inzerci bude pravdivá energetická náročnost. Podle našich odhadů dá přednost energeticky šetrnějšímu bydlení až 82 % zájemců o koupi.
6. NEPRODÁVÁM POD CENOU? – odhad na Valuo zdarma
7. JEDNÁNÍ O CENĚ – naši makléři dokáží při prodeji nemovitosti pracovat s cenou i směrem nahorů, a to v rámci standardních služeb pro klienty. Již od roku 2019 se začalo pracovat s myšlenkou jednání o ceně – aukcí nemovitostí, která se poslední dobou rozšířila v různých podobách na realitním trhu. My zařizujeme pro klienty tu nejvýhodnější variantu. Jde o formu osobní aukce se zájemci na dané nemovitosti. V tomto případě dochází k uzavírání nejvyšších možných cen za danou nemovitost v dané době.
8. REALITNÍ MAKLÉŘ – vždy stojí na vaší straně a snaží se prodej klientovi usnadnit. Díky vzájemnému doporučení a důvěře má klient jistotu, že realitní makléř je vždy na straně prodávajícího.